Spinam neemt Flexplek Purmerend over

Purmerend – Spinam neemt, na een jarenlange samenwerking de locatie en de volledige dienstverlening van Flexplek Purmerend per 1 november 2019 over. Spinam versterkt hiermee zijn eigen positie. Tegelijk ontstaan er kansen om de service rondom de flexibele werkruimtes verder uit te breiden en te verbeteren. De bestaande klanten zullen dit in de loop van 2020 duidelijk gaan merken in de verruimde aanvullende ondersteuning en mogelijkheden. Daarnaast zal Spinam zijn huidige en nieuwe dienstverlening rondom educatie en coaching in toenemende mate gaan aanbieden op deze locatie aan de Kwadijkerkoogweg 16 te Purmerend. Met een goede OV-bereikbaarheid, gratis parkeren en scherpe tarieven (inclusief koffie, thee en wifi) is er een uitstekende basis voor de toekomst.

Spinam richt zich op educatieve ontwikkeling voor non-profit organisaties, educatieve organisaties, het MKB en individuele ontplooiing. Spinam ontwikkelt en voert educatieve producten uit, geeft publicaties uit, biedt mogelijkheden voor het opdoen van werkervaring en geeft workshops, cursussen en coaching. Spinam neemt Flexplek Purmerend over als aanvulling op de dienstverlening.

‘Met Spinam zet u de eerste stappen in de toekomst’

Noot van de redactie: Wilt u meer informatie over Spinam en haar diensten, kijk dan op www.spinam.nl, mail met info@spinam.nl of bel met 085-303 4659 voor meer informatie.

Achtergrondinformatie Spinam:

Daniël heeft Spinam opgericht met als doel mensen een kans te geven om te groeien met behulp van een ander. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis, maar is geworden zoals het nu is door de kans die Daniël zag, door te groeien en door samenwerking. Spinam is dus de perfecte weergave van zijn eigen drie kernwaardes.